петак, 28. децембар 2012.

Decorations and ideas for table!!!

            Vreme novogodišnjih praznika se bliži i  to je period kada je dozvoljeno pustiti mašti na volju kada je dekoracija vašeg doma u pitanju. Novogodišnja jelka je obavezna, tako da se njeno kićenje podrazumeva, bar kada sam ja upitanju. Međutim meni je posebno interesantna dekoracija stola koja može da bude i jako jednostavna a da ipak sve izgleda efektno i svečano. Tu se rukovodim parolom - sve je dozvoljeno! ali se vise puta pokazalo da je najbolje kombinovati dve-tri boje. Krajnji rezultat zavisi samo od vaše mašte i umeća. Evo nekoliko ideja koje će Vam nadam se pomoći:






























I na kraju mali podsetnik za postavljanje stola:




             Pošto je ovo moj poslednji post u staroj godini želim da  Vam čestitam  Novu godinu i predstojeće praznike sa željom da ih provedete u društvu vama dragih ljudi u zdravlju, sreći i blagostanju.
Ljubim Vas puno i hvala Vam što me čitate :-* 
                                    
                                                                       Dunja





5 коментара:

  1. Srećna Nova godina i tebi, Dunja, i sve najlepše u njoj.
    I ja uvek razmišljam o bojama za dekoraciju, ali uvek na kraju prevlada crvena, najveselija.

    ОдговориИзбриши
  2. hej ovaj post je predivan :) Srecna Nova godina :)
    sta kazes da pratimo jedna drugu? :)

    http://zorjanakanjuga.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Kak super ova zadnja slika :D Uvijek me zanimalo kad vidim tako postavljen stol, kako što, za što se koristi koja žlica, koja čaša, itd. Sad ću to proučiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,ja nikad nisam sigurna kako tačno stoji pribor za jelo i oduševila sam se kad sam našla ovu sličicu!

      Избриши