недеља, 16. септембар 2012.

Lipstick Jungle


             


       
      Da li ste čuli za 'Lipstick Jungle'? Na jednom našem popularnom ženskom forumu pričalo se o njoj, preveli su je kod nas ‘Štiklama do vrha’, i čim sam ugrabila malo slobodnog vremena odgledala sam prvu epizodu. Nekako me podsetila  na Sex&City  a posle malo guglanja shvatila sam i zašto - serija je snimljena prema  četvrtoj knjizi  Kendis Bušnel. 
           Koncept obe serije je sličan, zaplet se vrti oko tri prijateljice, uticajne i uspešne žene koje se trude da balansiraju između privatnog i javnog života. Wendy Healy (Brooke Shields) je predsednica filmske produkcijske kuće Parador Pictures, Nico Reilly (Kim Raver) je glavna urednica u modnom časopisu Bonfire a Victory Ford (Lindsay Price) je poznata modna dizajnerka.

Brooke Shields

Kim Raver
                                                    
Lindsay Price

            
            Neću vam prepričavati seriju, iako sam letos odgledala prvu sezonu, samo ću vam malo zagolicati maštu! Kako smo u seriji “Seks i grad” pratili modu, najnovije i najbolje dizajnerske krpice, i u seriji Lipstick Jungle taj se trend nastavlja. Reći ću samo da mi se serija jako dopala, i da sam poneki stajling iskopirala
I eto, pred vama je lagana, duhovita serija, idealna za kišne jesenje dane koji nam sigurno idu u susret. 
Do sledećeg posta, 
:-* Dunja.           
































6 коментара: