четвртак, 4. април 2013.

When a Shoe Looks Like a Piece of Art

"A shoe has so much more to offer than just to walk." 
  Christian Louboutin


         Kako im odoleti??!! Ne poznajem ženu koja će bez ushićenja i radosti, potpuno smireno reći da je kupila novi par cipela. Ne, uz ovu rečenicu sledi prava lavina emocija. Pa otprilike kao oni leptirići u stomaku koji zalepršaju krilima kad se zaljubimo. I ja sam takva, kad ugledam savršen par cipela u izlogu a još ako imaju moj broj (36), mojoj sreći nema kraja. I najtmurniji dan mi je tada divno siv!
       Za mene su cipele mala umetnička dela. Neke to i zaista jesu, jer prosto nisu nosive, bar ja ne mogu da zamislim sebe u njima. Dizajneri cipela jednostavno puste mašti na volju, nekad se previše zanesu ali ko sam ja da osporavam nečiji uskus!
    Evo nekoliko interesannih i neobičnih cipela. Neke su me oduševile a neke i slatko nasmejale :D






























    "You want to fall in love with a shoe,go ahead. A shoe can't love you back, but, on the other hand, a shoe can't hurt you too deeply either. And there are so many nice-looking shoes." Allan Sherman





      :* Vas puno do sledećeg posta, gde ću Vam pokazati moje savršene cipele za najvažniji  dan u mom životu - moje venčanje...
Dunja




1 коментар: