среда, 26. септембар 2012.

Marilyn Monroe - beauty and brains often come together!



      

      Merilin Monro (Marilyn Monroe), slavna američka glumica, platinasta plavuša koja je mamila uzdahe muškaraca širom sveta i budila divljenje mnogih žena, bila je seks simbol pedesetih. Međutim i danas je njeno ime sinonim za seksipil i ženstvenost. Uvek odevena u uske, izazovne haljine koje su naglašavale njene zaista impresivne obline, sa bujnim uvojcima, maznim glasom i zavodljivim pogledom, postala je mit koji ni danas nije uspela da sruši ni jedna žena. Bila je prelepa, zanosna, posebna, svoja.
       Ali,malo se zna da je bila sklona mudrovanju!Bila je toliko lepa da je njena lepota uvek bila u prvom planu,a ljudi su uvek skloni da veruju da žena takve lepote ne može biti i pametna.Kakav promašaj: za nju reći da je "glupa plavuša"! Njene izjave, misli i citate i danas čujemo ili pročitamo a i  ne znamo da su njene.

  • Verujete u laži, da biste, na kraju, naučili da ne verujete nikom - osim sebi!
  • Ako me ne možeš podneti kad sam najgora, sigurno me ne zaslužuješ ni kad sam najbolja!
  • Holivud je mesto gde će vam platiti hiljadu dolara za poljubac - i pedeset centi za dušu! Znam jer sam dovoljno puta odbila prvu ponudu - i, još uvek se držim druge!


  • Ne smeta mi život u muškom svetu sve dok mogu biti žena u njemu!
  • Karijera je predivna, ali ne možete se sklupčati uz nju u hladnim noćima!
  • Psi me nikad nisu ujeli. Samo ljudi!



  • Mudra devojka poljubi, ali ne voli; sluša, ali ne veruje; i ostavlja - pre nego što je ostavljena!
  • Najlepše se osećam kad spavam. Bar, tad, mogu da sanjam!
  •  Bolje je da vas zamrze zbog onog što ste, nego da vas vole zbog onog što niste!



  • Pokušavaj, drži se i uvek, ali uvek, veruj u sebe jer ako ti ne veruješ, ko hoće?! Dakle, glavu gore! I, najvažnije: smej se jer život je prelepa stvar i nudi toliko razloga za smeh!
  • Niko mi nikad  nije rekao da sam lepa dok sam bila devojčica. Svim devojčicama treba reći da su lepe, čak i ako nisu!
  • Istina je da nikad nisam zavaravala nikog. Ja sam im, samo, dozvoljavala da se zavaraju, sami. Nije im bilo bitno ko sam i šta sam. Umesto toga, stvarali su lik za mene. Nisam želela da se raspravljam s njima. Oni su, očigledno, voleli nekog ko nisam bila ja!


  • Uvek sam kasnila na sastanke – ponekad i po dva sata. Pokušavala sam da, to, promenim, ali stvari koje su me navodile da kasnim činile su mi preveliko zadovoljstvo!
  • Znala sam da pripadam javnosti i svetu. Ne zato što sam bila talentovana, ili lepa, već zato što nisam pripadala ničem i nikom drugom!
  • Pre braka, devojka treba da vodi ljubav s  muškarcem da bi ga zadržala. U braku, treba da ga zadrži da bi vodila ljubav s njim!


  • Ja sam lepa, ali nisam božanstvena. Grešim, ali nisam zla. Dobra sam, ali nisam anđeo!
  • Potrebna je pametna brineta da bi glumila glupu plavušu!
  • Sanjanje da se postane glumica, uzbudljivije je nego biti glumica!



  • Muževi su, uglavnom, dobri kao ljubavnici - kad su neverni svojim ženama!
  • Sreća i cipele ne smeju da budu ni prevelike ni premale!
  • Ako možete navesti ženu da se smeje, možete je navesti na bilo šta!













8 коментара:

  1. samo je jedna merlinka <3 njene citate imam ispisne svuda oko sebe :)

    svrati ako imaš vremena http://liliemarlen.blogspot.com/ :)

    ОдговориИзбриши
  2. Njena zvezda ne bledi,to je sigurno.Hvala puno što čitaš moj blog :-*

    ОдговориИзбриши
  3. Nice post, dear! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest outfit :)

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    ОдговориИзбриши
  4. "Pokušavaj, drži se i uvek, ali uvek, veruj u sebe jer ako ti ne veruješ, ko hoće?! Dakle, glavu gore! I, najvažnije: smej se jer život je prelepa stvar i nudi toliko razloga za smeh!" omiljen! Svaka cast za post...
    svrati kad mozes
    http://wordshaveeternallife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekad je teško verovati u sebe,i smešiti se kad ti je teško ali definitivno je u pravu kad kaže 'ako ti ne veruješ ko hoće'!Pratim te draga :-*

      Избриши