уторак, 19. март 2013.

Hello My Makeup Friends! / Moj prvi kozmetički post :)



               Volim da čitam ovakve postove na drugim blogovima i zbog toga sam se odlučila da i sama napišem jedan. Jako sam izbirljiva kad je kozmetika u pitanju i ne menjam ono što mi odgovara, ali ipak s vremena na vreme pokleknem i kupim nešto što mi se dopadne na prvi pogled. I da, padam na lepo upakovan proizvod! :) U poslednje vreme navučena sam na 'make up' blogove, ja koja se od skora šminkam! Ali zato obožavam kremice,mazalice i sl i zato sam odlučila da svoju zavisnost podelim jer vidim ovde u blogosferi nas takvih je punoooo!

            Vežite se polećemo!
         Ovaj ruž sam kupila jer mi se dopalo kako izgleda na slici u katalogu. Reč je o Avonovom Shine Attract ružu za usne, i to je proizvod 2u1 tj ruž sa gelastim omotačem u vidu sjaja. Pakovanje je divno, standardna gramaža 3,6g, predivno miriše. Što se tiče boje ovaj moj je Natural Glow i upravo je takav. Lepo hidrira usne i daje im divan sjaj i sasvim malo boje, što sam i želela jer sam neko ko stavlja ruž samo u posebnim prilikama (crveni naravno!). Dakle zaključak je - sviđa mi se i kupila bih ga opet!







           Balea Dark Glamour losion za ruke. I to limitirano izdanje. Mene je oduševio! Sadrži pantenol koji hidrira i regeneriše kožu ruku. Lagane je teksture koja se lako nanosi i brzo upija. Ph neutralan. Divno miriše i u vrlo je praktičnom pakovanju sa pumpicom. U bočici je od 300ml što se jako isplati za cenu od 205din. Toliko mi se sviđa da ću sutra opet u dm da kupim još jedan jer sam hrčak i pravim zalihe stvari koje volim!:) A još sam i zavisna o kremama za ruke i mažem ih uvek kad operem ruke.






           Balea pena za brijanje Nature. Kupila sam je jer na pakovanju piše da je 95% prirodnog porekla. Za sve tipove kože je, i za osetljivu. Sa organskim argan uljem iz Maroka. Bez silikona, parabena, mineralnih ulja i boja - eto baš na tu stavku sam pala! Neguje i umiruje kožu za vreme brijanja. Probala sam i jeste divna, koža je meka i svilenkasta nakon brijanja. Pakovanje je praktično, miris blag i osvežavajući. Zadovoljna sam ovim proizvodom.




                 I na kraju Q Wellness Panthenol Herbal soft gel cream.
Regenerativna biljna krema za negu lica i tela sa pantenolom, vitaminom E i biljnim ekstraktima nevena i jojobe revitalizuje i regeneriše normalnu, suvu i oštećenu kožu. Pantenol i alantoin pospešuju prirodno obnavljanje kože, vitamin E i ekstrakt Aloe vere usporavaju proces starenja,a ekstrakti nevena i kamilice deluju umirujuće na kožu.






          Spada u medicinske kreme i ne bih je nikad sama kupila jer mi je koža mešovitog tipa i retko kad su mi ovakve kreme odgovarale. Nisam ni čula za nju dok mi sestra nije javila da joj kupim u apoteci jer joj je dermatolog preporučio. E onda sam je i ja probala i bila je pravo iznenađenje za mene. Što se tiče strukture kreme u pitanju je lagana soft-gel krema, lako se upija i dovoljna je mala količina za celo lice. Ima zelenkastu boju, i lep miris za razliku od ostalih medicinskih krema. Iako imam mešovitu kožu nije mi dodatno mastila kožu, čak sam primetila da mi je koža mekša i da se smirila, jer sam je koristila u pms fazi.




 U pitanju je Q Wellness Renergique's kozmetika i koliko sam videla na njihovom sajtu imaju još mnogo zanimljivih proizvoda da ponude. Ako budete koristile njihove proizvode, javite rezultate jer baš su me zainteresovali.
 Nadam se da sam uspela da Vam bar malo približim ove proizvode ako ste bili u dilemi da li da ih kupite. Ne zamerite mi na kvalitetu slika, početnik sam i baš sam imala problema sa svetlom,ali trudiću se da budem bolja. Do sledećeg posta :* Vas,
   Dunja
        


9 коментара:

  1. Cini mi se da je bas lepa boja ovog Avonovog karmina, prvi put cujem za ovu Q Wellness Renergique's kozmetiku, bas si me zainteresovala, sad cu da idem da guglam malo o nima :D

    Nastavi sa jos ovakvih postova :)

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Jeste,boja se nekako stapa sa bojom usana,mada više im daje sjaj i nekako mi je idealan za dnevnu šminku.A za ovu kozmetiku sam i ja čula pre par dana, imaju nekoliko vrsta ovih pantenol medicinskih krema i još bezbroj proizvoda za negu lica.Hvala na podršci draga!cMok

    ОдговориИзбриши
  3. Avonovi ruzevi su me prijatno iznendili sa novim linijama, a ovaj bas izgleda lepo. Volela bih da probam ovu kremu, jer imam isti tip koze kao sto je tvoj. Svidja mi se sto je lagana. Ako je vidim, kupicu je i onda se javljam sa utiscima. :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim neke Avon proizvode,i njihovi ruževi mi zaista nisu loši,ali opet kažem ja nisim zahtevna jer više volim labela i sjajeve.Mislim da je svaka krema sa pantenolom dobra,jer on baš regeneriše kožu.Probaj,pa javi utiske :*

      Избриши
  4. Bas me zanima ova pantenol krema. Koliko si je platila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Platila sam je 435din u apoteci,nisam je videla po drogerijama do sada.Konkretno u pitanju je apoteka Celsius ali verovatno je ima i u drugim bolje opremljenim apotekama.Nadam se da ćeš je naći. Pozz :*

      Избриши
  5. O Bože, ja posle svakog ovakvog posta moram da odem u DM!

    ОдговориИзбриши
  6. Mnooooogooo mi se svidja ovaj post! Jos,jos jos!!! )

    ОдговориИзбриши