уторак, 26. март 2013.

Maybelline Tropical Pink Colorsensational Popsticks !!!




               Osvojio me na prvi pogled! Preslatko neon roze pakovanje a ruž bukvalno providan! Izgleda kao plastična igračka, nešto što bi Barbie koristila, sigurna sam :). 
              Ne znam da li da ga svrstam u sjajeve ili ruževe. Ovaj moj je nijansa Tropical Pink 020Kada se nanese na usne najpre deluje kao sjaj nežno roze boje ali posle par sekundi dobije malo jaču boju. Odlično hidrira usne i nije previše mastan ni lepljiv. Miris je predivan, nešto između slatkiša i voća i uživam svaki put kad ga stavljam na usne.
               Nekako mislim da je idealan za leto, mene bar asocira na more, plažu, sladoled...
Može da se koristi i preko nekog mat ruža za usne i onda mu daje sjaj i svežinu, ali ja volim sjajeve i lagane ruževe i idealan je za mene. 
           Postoje četiri nijanse ovog ruža - Pink Lollipop, Cherry Pop, Pink Sugar i Tropical Pink. Eto i nazivi su im takvi da imam utisak da vam nabrajam ukuse sladoleda :)
               Moja preporuka ako volite girly mazalice za usne!















        Ljubim Vas puno do sledećeg posta
Dunja

18 коментара:

  1. Bas je cudna boja i svidja mi se kako nerealno izgleda, moram bas da pogledam kakav im je izbor nijansi.. super su slike!

    ОдговориИзбриши
  2. Baš sam prekjuče kupila ovaj ruž (samo drugu nijansu) i ostala razočarana. Nisam znala da skoro uopšte nije pigmentovan, kad se nanese, izgleda kao neki voćni labelo. A i brzo se topi. Jedino mi je pakovanje lepo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se moj dopada,jer volim takve mazalice. Nije ruž,zapravo dodje kao neki balzam za usne

      Избриши
  3. Obozavam maybelline karmine,a ovaj izgleda jako imteresantno! :)

    ОдговориИзбриши
  4. znam kad sam ga videla sa drugaricom u dm-u, da sam se zbunila, jer je delovao krajnje plasticno i nerealno :))
    simpaticno izgleda u principu,ali ja vise volim kad ipak ima malo boje na usnama, nesto ne volim sjajeve u poslednje vreme, pravo da ti kazem, pa sam ga zaobisla :)
    dobre su slicice:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, ako tražiš ruž za usne on nema tu funkciju!:D Više je balzam,ali šta ću kad je dete u meni počelo da vrišti kad sam ga ugledala!

      Избриши
  5. Stvarno izgleda kao onaj ledeni sladoled, ali mislim da sem izgleda nema jos mnogo kvaliteta.

    ОдговориИзбриши
  6. Hmm, stvarno je neobičan ali ja više volim konkretne mazalice za usne :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ja volim sve da probam,a ovaj ruž mi je zapao za oko.I šta ću,žena sam,sve mi je uvek 'neophodno',i padam na lepo pakovanje. Da ima bolje kvalitete bio bi savršen a to je retkost ;)

      Избриши
  7. Divno, divno ,divno!!! Slike su super. A ovaj barbi ruz je sto posto must have!!! :*

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман28. март 2013. 12:19

    Može swatch? :) meni se sviđa, ali zanima me kako izgleda namazan :)

    ОдговориИзбриши
  9. I am happy to join your lovely blog and follow you! Would you like to follow me back?
    xoxo

    ОдговориИзбриши