петак, 4. мај 2012.

Odlazak na more - uživanje ili stres?




         Biranje destinacije za letovanje meni predstavlja neverovatan stres! I umesto da se opustim, lepo pregledam sve ponude i izaberem najprivlačniju ja nervozno listam kataloge i bezuspešno kuckam po tastaturi. U nepreglednom moru agencija kako izabrati pravu, hmm?! I sve sto mi se dopadne na prvi pogled i oduševi me brzo padne u vodu jer kad okrenem br da se bolje raspitam - rasprodato!I gde otici Grčka, Turska, Tunis? I onda ajde Grčka je bliže idemo tamo, ali ljudi moji znate li vi koliko mestašca i ostrva ima Grčka??? Da li na Krf, Zakintos, Skiatos, Tasos...? 
  


               Pa uklopi lep smestaj sa pogledom na more, peskovitu plažu, toplo more bez talasa, centar grada ali i da si izolovan od buke...e sve to u jednom - NE POSTOJI! Letovanje ti je samo jedan veliki kompromis sa partnerom, parama i samim sobom! Želje i stvarnost nisu isto. Kad konačno nađem šta hoću (ako uopšte i znam jer ja sam tipičan predstavnik svog znaka-Vaga) e onda nailazi veći problem - kako se spakovati i staviti ceo orman u kofer srednje veličine??? Da ceo orman, jer mi žene ne umemo drugačije! Svaki put kažem poneti samo najneophodnije i onda nekako ispadne da mi je sve neophodno! E vise neću tako, kažem ja svake godine! Jel može neko da izaber umesto mene i spakuje me a ja samo da platim (pristojnu cenu!) na kraju? Mogu li da prespavam biranje letovanja i da se probudim na dan polaska? Dajem dečku razrešene ruke, nek traži, bira i samo me povede - bilo gde!













Нема коментара:

Постави коментар