понедељак, 28. мај 2012.

Ian Somerhalder - moj razlog za gledanje 'Vampirskih dnevnika'





            Dok je vladala euforija za 'Vampirskim dnevnicima' meni su bili skroz nezanimljivi. Mislila sam da je reč o već viđenoj tinejdž horor seriji i nije me privlačila. Međutim pre jedno mesec dana odgledala sam prvu epizodu, baš me zainteresovala pa drugu, treću, četvrtu... i navukla se! Prelepi glumci, zanimljiva priča o misterioznim mitskim bićima, solidan zaplet i eto kako da utrošite 45min dnevno (naročito ako vam je tv antena u haosu, kao meni!). Kod mene je bilo presudno ovo prvo tj konkretno Ian Somerhalder u ulozi seksi vampira Damona Salvatorea. Bio mi je poznat odmah, i onda sam se setila da se pojavljuje i u seriji 'Lost'  u prvoj sezoni kao Boone mada mu uloga vampira mnogo bolje stoji! :)












Nina Dobrev i Ian








2 коментара:

  1. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    ОдговориИзбриши
  2. Of course,dear.Thanks for visit my blog!
    Kiss,kiss,kiss...

    ОдговориИзбриши