уторак, 15. мај 2012.

Sreću čine male stvari

         
             Grozan kišovit dan! Pravi jesenji dan u maju. Svima nama vreme manje ili više utiče na raspoloženje, meni diktira dan, ali se trudim da sitnim zadovoljstvima i pozitivnim razmišljanjem pobedim kišu. Ne volim je iako sam rođena u oktobru. Nema tu neke filozofije, jedna rečenica objašnjava sve - 'kakve su ti misli takav ti je život'. Trudim se da se upravljam time i nekad mi je baš teško jer biću iskrena- uglavnom sam pesimista ali eto trudim se da na svet gledam s vedrije strane. Nekad mi uspe, nekad ne ali onda kažem sebi - bilo pa prošlo,idemo dalje! Ne zaboravite da sreću čine male stvari :

ljubav...

porodica...

...prijatelji

... deca

opuštanje...

dobra knjiga

muzika...


letovanje u dvoje...

šoping terapija!

savršena haljina


...sladoled!

 kafica..


tvoj ljubimac...





Нема коментара:

Постави коментар