уторак, 23. октобар 2012.

Think positive and positive things will happen!





"Lagano umire onaj ko ne putuje, 

onaj ko ne čita,

onaj ko ne sluša muziku, 

onaj ko ne nalazi zadovoljstvo u sebi.

Lagano umire onaj ko uništava vlastitu ljubav, 

onaj ko ne prihvata pomoć. 

Lagano umire onaj ko se pretvara u roba navika,

postavljajući sebi svaki dan ista ograničenja, 

onaj ko ne menja rutinu,

onaj ko se ne usuđuje obući u novu boju, 

i ne priča s onima koje ne poznaje.

Lagano umire onaj ko beži od strasti 

i njenog vrela emocija;

onih koji daju sjaj očima 

i napuštenim srcima. 

Lagano umire 

onaj ko ne menja život kad nije zadovoljan svojim poslom ili svojom ljubavi, 

onaj ko se ne želi odreći svoje sigurnosti radi nesigurnosti, 

i ko ne ide za svojim snovima; 

onaj ko sebi neće dozvoliti, 

niti jednom u svom životu,

da pobegne od smislenih saveta... 

Živi danas ! Rizikuj danas ! Ne dozvoli lagano umiranje ! 

NE ZABORAVI BITI SREĆAN!"

















 Naiđu dani kada mi sve izgleda besmisleno i sivo. Tada se trudim  da mislim pozitivno ali mi nekad ne polazi za rukom. Pored kreveta držim svesku ispisanu baš ovakvim citatima, mudrim mislima prepisanih iz knjiga, ja ih zovem - recepti za sreću. I tada listam tu moju riznicu pozitivnih misli i odmah se osetim bolje.  Podseti me na ljude koji me vole i čine srećnom; da je život jedan, i nema reprizu i da posle kiše uvek dolazi sunce. 
Jedna misao me naročito podstakne da stanem, razmislim i shvatim da nije sve onako crno kako mi se čini u tom trenutku: 'Čuda počinju da se dešavaju kada počnete da pridajete onoliko energije vašim snivima koliko pridajete energije vašim strahovima' (Ričard Vilkins)




I kao što kaže naslov posta mislite pozitivno i lepe stvari će početi da vam se dešavaju!
Ljubim Vas :-*
Dunja









2 коментара:

  1. Naravno da pozitivne misli uticu na to da se dobre stvari desavaju !
    Samo, ponekad, znamo to i da zaboravimo...

    Hvala na divnom komentaru :*
    Pratim!

    ОдговориИзбриши